17 Ocak 2013 Perşembe

METANET İSTİYORUM

Bugünlerde sıkıntılı bir dönem geçiriyorum.Son beş ayda aile büyüklerimizden birinin sağlık problemi ve vefatı bizi derinden yaraladı .Biz anne baba olarak inancımızın gereği metanetimizi elden bırakmamaya çalışsakta evlatlarımızın bu durumdan fazlasıyla yara alması karşısında bir şey yapamamak bizleri bir kez daha yaraladı.Evlatlarım farklı farklı tepkiler verdi .Büyük oğlum zorda olsa atlatmaya çalışıyor inancına sarılıyor ama ister istemez derslerini etkiledi bu durum .Ortanca oğlum en duygusal çocuğum atlatamıyor uyku düzeni bozuldu adaptasyon sorunu yaşamaya başladık ve boşvermişlik baş gösterdi ,yani nasıl olsa öleceğiz her şey anlamsız diyor kendince.En küçük kızım en metanetlisi gözükürken tırnak yemeye ve ağzında yaralar çıkmaya ve her gece anne ölmeyeceksin bana söz ver demeye başladı.Geceleri yeniden iki evladımı yanıma alarak yatmaya başladık ve ölümle ilgili sorularına cevap bulmaya çalışıyorum.Yarı yıl tatilinde onlara iyi gelecek ortamlarla aşmaya çalışacağız .Sizden dua bekliyorum dostlar ...Allah kimseyi böyle çaresiz bırakmasın Allah taşıyamayacağımız yükler yüklemesin,verdiği sıkıntılarla beraber cümlemize sabrınıda yanında versin .Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>