23 Ocak 2013 Çarşamba

Doğum günün ümmetinin kurtuluş günüdür !



Şiirler yazdım bitmedi dedim
Yazılar yazdım yetmedi dedim
Varlığın gönlümden gitmedi dedim
Seni nasıl anlatayım Sevgili Peygamberim…

 Seninle bir bütün ümmetin,kopamayız biz,
Sende bizden ayrılmaz, salıvermezsin,
Biz demek sen demek;canla kan gibi,
Sevmeden olmaz seni Sevgili Peygamberim…


Aşkların en güzeli sende yaşandı
Sende yaşayan seni nasıl unutsun,
Sen dilimizden düşmeyen efsane,
Günahkar ümmetinin umudusun…


Yetmez kelimeler, duygular yetmez,
Bitmeyen bu sevgin gönülden gitmez
Az gelir övgüler sana hiç yetmez
Anlatamam seni Sevgili Peygamberim…
Canan Oğuz

4 yorum:

  1. Keşke önceden konuşup kararlaştırsaydıık Ben seslendirirdim bugün için özel olurdu sesli bi şekilde dinlerdi takipçiler :)Artık daha sonra inş diyelim :) Kalemin daim olsun ablam...

    YanıtlaSil
  2. Evet sanki biraz geç kalıyoruz tam gününde ayarlamaya ama bundan sonra özel günlerle ilgili şiirlerimi önceden göndereceğim sana :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Sizede hayırlı kandiller dualarınızda yer alabilmek dileğiyle !

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>