30 Mart 2012 Cuma

BU ÇOCUK BENİ ANLAMIYOR:((

Bugün size okuduğum bir kitaptan söz edeceğim ve şiddetle tavsiye edeceğim;Kitabın ismi 'BU ÇOCUK BENİ ANLAMIYOR' Yazarı 'HAKAN METAN ...Kitabı tabiki baştan sona size anlatmayacağım sadece yazarın dilinden bu kitabı yazmasındaki amacını yazsam yeter diye düşünüyorum .Kitabın ismi bu çocuk beni anlamıyor olsada aslında asıl amaç bizim çocuklarımızı daha iyi anlamamızı sağlamak.
Bu kitapla tanışmam büyük oğlumun okulu sayesinde oldu.Şöyleki;Okul veliler için zaman zaman etkinlikler düzenliyor.Bunların arasında kitap yarışmasıda vardı.Ben tam bir kitap kurdu olarak hiç tereddüt etmeden girdim bu yarışmaya ve neredeyse kelime kelime ezberledim .Sınav olacağız diye değil üç çocuk annesi olarak ve her okuduğumu eşimede anlatarak önemli yerlerini not alarak kendimi geliştirmeye değiştirmeye çalıştım ,yaptığım yanlışların farkına vardım ,doğru davranışlarımla bir kez daha gurur duydum.Neyse sonuçta bu yarışmaya girdim sınav sonucunda soru kitapçığıma işaretlediğim cevaplarımı kontrol ettim hiç hatam yoktu .Sonuçlar açıklandı aynı gün çocuğumun heyecanını yllar sonra bende birkez daha yaşadım .Fakat tam 4 yanlışım vardı.Peki bu nasıl olurdu .Tabiki oğluma her zaman söylediğim şeyi kendim yapmıştım cevap anahtarına yanlış işaretledim ve kendimden çok emin olduğumdan kontrol bile etmeden ilk önce ben çıktım sınavdan.Başlı başına bu sınava katılmak bile oğlumu daha iyi anlamamı sağladı.Oyüzden siz değerli dostlarımada tavsiye etmek istedim .Herşey daha iyi anne olabilmek için.SEVGİLERİMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>