30 Mart 2012 Cuma

BAHAR BANA ENERJİMİ VERDİ NE?

Bu günlerde banyo tadilatı evin badanası boyası , bahar temizliği derken çok yoğun günler geçiriyorum.Bu arada öğretmenler eylemde olunca çocuklar hep evde onlar derslerden geri kalmasın diye ben çalıştırıyorum.Hep evde olunca çocuklar onları oyalayacak bir şeyler yapmak lazım :))Her gün pizza ,poğaça ,kurabiye pişiyor.Sabah , öğle akşam yemek cabası.Makarna ve çorba yemekten sayılmıyor gözümde o nedenle her gün mükellef sofralar kuruluyor onlara .Mesela daha bugün enginar dolması ve yaprak sarması vardı.Bu arada eşim 3-11 vardiyasında ona da ayrıca yemek pişiyor ve işe koyuluyor.Bahar yorgunluğu var üzerimde diyemem o nedenle sanırım bahar bana iyi geliyor zira otomatiğe bağladım gidiyor .Yarında eşim le beraber boya yapacağız ve bahar temizliğine nokta koyacağım.En kısa zamanda banyomun son halinin resimlerini ve üç çocukla tadilat serüvenimizide yazacağım .Daha önce bana banyo konusunda fikir veren arkadaşlarıma son hali hakkında fikirlerini sormak için sabırsızlanıyorum aslında ama hepsi ama hepsi bahar temizliğine noktayı koyduktan sonra:)))

2 yorum:

  1. amanınnn ALLAH yardımcın olsun.çok zor hem anne hem eş hem temizlikçi hem hem diye gider bu bayanların hayatı.Ne yapalım ALLAHIM sağlık versin de yapalım.banyonu da merak ettim doğrusu..kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin ben boyayı ramazan sonrasına attım en azından bir yıl olsun dedim oturalı çocukların evde olması iyi olmamış tam zamanına denk gelmiş ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>