1 Şubat 2011 Salı

SEVMEK SINIRSIZ

Çocuklarıma sınırlar koymadım yanlızca göstermeye çalıştım tek tek
Azimli olmakla -hırslı olmak
Cömert olmakla-savurgan olmak
Tasarruf etmekle -cimri olmak
İmrenmekle-kıskanmak
Fedakar olmakla-enayi yerine koyulmak
Temiz olmakla-titiz olmak
Çok bilmekle-ukala olmak
Bu ikili uçlar arasında incecik bir çizgi var; sınır çizgisi... Onları geçmediğiniz sürece doğru bir yaşam sürersiniz dedim ...
Yanlız bir tek şeyde sınırsız bıraktım çizgilerle korkutmadım onları evet yanlızca sevmek  hatta herşeyi herkesi sınırsızca sevebildiğince sevmek ...Hatta sevgi kapladıkça yürekleri gözü görmeye başlar doğruyu ve eğriyi... Anne bu iki sınırların çizgilerini nasıl göreceğiz diyorlardı ya işte o çizgilerde görünür olur sevgi yüreğe girdi mi..Yoksa kaçınılmaz olacaktır sınırları geçmek ve ağır olacaktır bedellerini ödemek...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ...Değer verip okuduğunuz ve yorumladığınız için...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>