1 Şubat 2011 Salı

GERÇEK DOSTLUK

Herşeyin yalan olduğu bu dünyada, gerçek dostluklar değil midir tesellimiz.Eğer gerçek bir dosta sahip değilseniz hak veririm ölümü beklemenizi hatta bazen acilleştirmenizi.Ama sahipseniz gerçek bir dosta ,kabullenemem yaşamdan yakınmanızı...
Ağladığında dostum dediğinizin yüreğinin parçalandığını hissediyorsanız hatta gözlerinin dolduğunu görebiliyorsanız daha ne istiyorsunuz?Yüksek sesle düşünebiliyorum ve bundan dolayı hiç pişman etmedi beni.Başkalarına olan kinimi ,kızgınlığımı ona kustum rahatladım çoğu zaman,bir gün bile yaka silkmedi.Çaresiz dertlere düştüm.Benimle tek beden,  tek beyin,tek yürek oldu çare aradı.Çıkmaz sokaklarda karşıma çıkan engel duvarlarını geçmem için eğildi ,çık sırtıma dedi ,geçirmeye çalıştı beni engel duvarının arkasına.Hemde o çıkmaz sokakta tek başına kalacağının korkusunu önemsemeden.Hiç kimseye söylemediği en gizli duygularını paylaştı benimle çoğu zaman ve işte bana güvenilir bir insan olduğumu hissettirdi, ömrümde belkide en fazla o.............

2 yorum:

  1. gerçek dostluklar çok önemlidir ve az bulunur kıymet bilmek lazım canım bloğun hayırlı olsun sık sık gelicem inşallah izleyicin oldum bile ...
    Burayı çok seveceksin eminim kendini aracısız anlatabileceğin frekansların tuttuğu arkadaşlıklar edinebileceğin bi mekana hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  2. Nilerk hoşbuldum bu mekanda senin karşılaman uğur getirecektir eminim desteğine ayrıca teşekkür ederim ,iyiki varsın!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>