3 Eylül 2012 Pazartesi

ŞİŞE DOMATESLERİM

İşte dün size resimlerini paylaşmak için  söz verdiğim benim şişe domateslerim...Domateslerimi önce yıkadım rendeledim bazıları robottan geçiriyor ama ben onu sevmiyorum belki daha zor oluyor rendelemek ama...Neyse rendelediğim domateslerimin kabuklarını biriktirdim onlarıda salça yaparak değerlendireceğim İnşaallah ...Geçen senede aynı şekilde yapmıştım ve 2 kilo kadar salça olmuştu.Hazır domateslerle uğraşırken bir yandanda acı kıl biber dediğimiz kıvrık biberlerle yağlı turşuda yapıverdim .Bunun için sadece 1 bardak zeytinyağı,2 bardak sirke ve tuz kullandım.Öncesinde zeytinyağı ve sirke kaynatılır doğranmış biberler içinde biraz kavrulur sonrasında biberlerimizi kevgir yardımıyla tencerenin dışına alırız ve rendelenmiş domatesleri karışımda kaynatıp biberlerin üzerini örtecek şekilde kavanozlara koyarız.

 Görüntülerden ne kadar çok yapmış olduğumu anlarsınız...Merak etmeyin hepsi benim değil birazınıda anneme yaptım .Yıllarca onlar bizler için uğraştı şimdi sıra bizde öyle değilmi?Allah afiyetle yedirmeyi nasip etsin.Bir günlük zahmetle bütün bir kış rahat edeceğiniz ve iç rahatlığı ile çocuklarınıza domates yedirebileceğiniz şişe domatesleri herkese tavsiye ederim...SEVGİ VE MUHABBETLE KALINIZ...


2 yorum:

  1. bende yaptım ama ben küp küp doğruyorum.kışın domates almak yok.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>