14 Ağustos 2012 Salı

Son Günlerde...Ve Bugün....

Son günlerde bayram temizliği olimpiyatlarında ,bende bir enerji bir enerji üstelik oruçluyken şaşılacak bir durum ama şaşmamak lazım Rabbim yardıma meleklerini gönderiyor bence yoksa bu kadar çabuk bitirmem ve kolay olması inanılmaz gerçekten...Temizlik dedim ama merak etmeyin kendimi kaptırmış değilim hepten ;sabaha kadar uyumadığım için geceleri kuran okumaya fazlaca vakit ayırabiliyorum gündüzleri bir cüz geceleri bir cüz derken bugün Kadir gecesinin anlamına uygun hatimimi gerçekleştirmeyi düşünüyorum Allah izin verirse!Sizlerinde dualarınızda yer alırsam sevineceğim ve mutlaka sizlerede dua edeceğim.Allah bugünün hikmetinde sonuna kadar faydalanmamızı ve bu gecenin sonunda anadan doğma günahsız olmamızı diliyorum ...Sevgive muhabbetle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>