31 Ağustos 2012 Cuma

HAYIRLI CUMALAR

Allahın selamı üzerinize olsun dostlarım,Hayırlı Cumalar...

Sizlere yeni iş girişimimden söz etmiştim.Zaten hiçbir şeyi saklamaz olduk biribirimizden:)Bu aralar o kadar yoğunumki tek başıma hergün 2 kilo mantı yapmam gerekiyor .Elhamdülillah beni bilenlerin verdiği siparişler bunlar ,sonrasıda gelecek diyorlar :)))Herhalde benim gibi evde boş durmayı sevmeyen bir kaç arkadaşımla küçük bir yer açmak gerekecek ,belkide açmadan öncede destek alacağım .Zira tek başıma siparişlere yetişebileceğimi sanmıyorum.Bunları size niye yazdım ;Sizden dua istemiştim dualarınız yerine ulaştı demek için ,benim gibi birşeyler düşünüp hayata geçirmeye cesaret edemeyenlere cesaret olsun diye.Bu arada vakit bulabilirsem öyle çok yazılar çıkar ki aslında son zamanlarda yaşadıklarımızdan daha önce neden yapmamışım dedirten...Şimdilik bu kadar haberdar edip sizi cuma ibadetime başlayacağım sonrasında 2 kilo mantı  beni bekler...

2 yorum:

  1. hayırlı olsun; Rabbim helal kazanç yolları açsın inşallah. İnsanın emeğiyle para kazanması ne güzel değil mi? Merak ettim, acaba cuma ibadetleri olarak neler yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır dualarınız için Allah sizdende razı olsun...Gerçekten kendi emeği özelliklede bu tür gerçekten emek isteyen işlerle para kazanması ama helalinden kazanması çok güzel bir mutluluk.Bu işe başlarken 'az olsun zor olsun ama helal olsun'sloganıyla başladım.Cuma ibadetlerim zaten kılınması gereken vakit namazım;Yasin,Tebareke,Cuma ve Nebe(amme)surelerinin okunması ...Cuma vaktinde öyle bir an vardırki dualar geri çevrilmez hadisi gereği bol bol dua etmek...Bu bende vazgeçemediğim alışkanlığım oldusizede tavsiye edrim...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>