23 Ağustos 2012 Perşembe

BAYRAMIM BAYRAM OLDU:)))

Yeni döndüm arkadaşlar ...O yüzden bayram havadisleri biraz gecikti ama yazamadan geçemedim:)
Bu bayram her bayram olduğu gibi tatlıları yaptım ve arife gününden kayınvalideme gittik.Maksat bayram sabahı beraber olabilmekti...Yine her bayram olduğu gibi üç görümcem ,enişteler yiğenler kalabalık bayram sofraları neşeli bir bayram geçti.Bayramın 2. günü eşimin hafta iznini kullanmak maksatlı seferihisardaki yazlığa gitme planlarımız vardı.Vardiyalı çalıştığı için bayram iznimiz yoktu malesef ama hafta tatilimiz bayrama denk gelince eşimin süpriz damarı tutmuş olsa gerek valiz bile hazırlamadan kayınvalidemden evime döneceğim derken kendimi şehirler arası yolda buldum:)Annemi babamı ve akrabalarımı ziyarete memleketime götürdü beni oradanda eşimin memleketine gittik bütün akrabalar ve büyüklerimizle ,özellikle onların hayır dualarıyla ve memnuniyetleriyle bayramım bayram oldu .Umarım sizlerinde bayramı en az benimki kadar güzel geçmiştir...Bu arada anneme ve babama tam anlamıyla süpriz oldu o anları fotoğraflamak isterdim ama olmadı:(Babam namazdayken eve girdik;  Gözünden süzülen gözyaşları ve sonrasında torunlarıyla sarılması unutalamıyacak bir tabloydu.Annem resmen şoka girdi ve dilinden evlatlarınızda sizlere aynını yapsın lafı hiç düşmedi.Allah hepimizi annesini babasını yanlız mutluluktan ağlatan hayırlı evlatlardan eylesin inşaallah.Sevgi ve muhabbetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>