25 Nisan 2012 Çarşamba

SIRADIŞI BİR DOĞUM GÜNÜ...

Annesi , babası ve kardeşlerinden ayrı bir şehirde gurbette olan birisi için en güzel doğum günü hediyesi zaten onlarla beraber olabilmektir şüphesiz.İşte doğum günümde annem ve babamın sürpriz ziyaretleriyle başladı sevincim...Mutluluğum bu kadarla sınırlı kalmadı sonrasında.O gün en sevdiğim yazar SİNAN YAĞMUR İzmir'deydi.İmza günü vardı ve ben kararsızdım .Gidersem ve onu görürsem sanki hayal kırıklığına uğrayacağım düşüncesi sarmıştı beni sebepsizce .Belkide hayalimdeki gibi kalmasını istiyordum kimbilir...Babamın ısrarıyla ve imza nın olduğu yerin kapısına kadar bırakmasıyla cesarete geldim ve işte sonunda imza kuyruğundaydım ve karşımdaki masada SİNAN YAĞMUR vardı...Çok geçmedi sırada bekleyen okurlarının arasına dalıverdi birden ve sağlık problemi olan varsa bekletmeyelim dedi öncelik vermek adına ve bizlerden 10 dakikalık izin istedi;Rabbiyle buluşmasına geç kalmak istemiyordu belliki!..Sırada bekleyen kimse bir başkasının önüne geçmek istemedi nedense kimbilir belkide SİNAN YAĞMUR'la aynı havayı solumak adına...Tam 2 saat bekledikten sonra nihayet sıra bana gelmişti ki;Adımı sorduğunda sen O'musun nerde kaldın geç diğer canparelerin arasına sizlerin kitaplarını daha sonra özel imzalayacağım demez mi?Heyecandan dillerim lal oldu ,yüreğimse sessiz çığlıklarda...Bekletmeyin hocam bu kalp buna dayanmaz dediğimde aldığım cevap bir ömür bekletebilirdi insanı;'ŞEMS MEVLANA YI 40 YIL BEKLEMEDİ Mİ?' Sonuna kadar eşlik edemesemde yanında olmak onunla az da olsa sohbet edebilmek bana yetmişti ama şimdilik!Sanki devamı gelecek bir başlangıçtı bu insana umut veren çünkü vefalı okuyucularını tanıyacak ve yanında misafir edecek kadar alçakgönüllü samimi ve içten bir yazardı SİNAN YAĞMUR...Ve beni hayal kırıklığına uğratmamıştı.Son çıkardığı kitabı' AŞKA YOLCULUK VEYSEL KARANİ 'Kitabını benim için imzalamadan önce şu sözleri yazmıştı ;
Aşkın sabrını ruhuna işleyen
Yaralı canlara ümit üfleyen
Can
Canım
Canparem
Canan'a sevgilerimle...

4 yorum:

  1. NE GÜZEL BİR DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ OLMUŞ SANA .NE KADAR MUTLU OLDUĞUNU TAHMİN EDEBİLİYORUM SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. SİNAN YAĞMURUN AŞKIN GÖZYAŞI sını okumuştum ,güzeldi ,bu nasıl artık senden öğreneceğiz inş.:))
    Ben de seninle aynı duyguları bundan 15 sene önce Doğan Cüceloğlunun imza gününde yaşamıştım ,inanılmaz bir duygu ama iyiki de gitmişim hep hatırlarım şimdi o günü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım her kitabı ayrı güzel hepsini tavsiye ederim ...İmza gününün en güzel yanı yazarımızla sanal alemde sohbet dışında tanışıklığımız olmamasına rağmen beni yazılarımdan tanıması oldu...Bu arada Doğan Cüceloğlu benimde sevdiğim yazarlar arasındadır.Ortak noktamız çok demekki!

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>