8 Şubat 2011 Salı

ADIM CANANMIŞ NE FAYDA SENİN CANANIN OLAMADIKTAN SONRA


Canımı ruhumla süsleyenim                                                                                                                                                   
Bütün nimetleri önüme serenim                                                                       
Yaşama kılavuzu Kur-an'ı gönderenim
Ümmetine Resul'ünü örnek gösterenim                                        
Ey herşeyin gerçek sahibi, herşeyi verenim
Ey gerçek sevgili;                                                                 
Ben sana sevgililer gününde nasıl bir hediye vereyim...
Oruç desem;nefsin terbiyesi
Namaz desem;duadır asıl gayesi
Zekat desem ;verdiğin nimetlerin fazlası
Hac desem;ümmetin Resul'le buluşması                                 
Canımı vereyim desem;ruhun can hapsinden kurtulması
Bende, bana ait sandığım herşeyde seninken ,
Sen herşeyin sahibi,hiçbir şeye ihtiyacın yokken
Ey gerçek sevgili;
Ben sana sevgililer gününde nasıl bir hediye vereyim...
                                                            
                          can-AN            

2 yorum:

  1. gerçek sevgiliye anlatılacak tek aşk bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
  2. Bugün En Büyük Sevgilinin Hz. Muhammed (Sav)'in Doğum Günü sende bunu harika bir yorumla ifade etmişsin.....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli!

>